БРАТСТВО - Д. Корчинський
index.php?newlang=ru index.php?newlang=ua english


Зробити стартовою
Додати в обране
Написати листа
Геть демократію! Хай живе свобода!
 БРАТСТВО
 СВIТ
 ЗВ’ЯЗОК
 МАТЕРIАЛИ


 Сторінки наших авторів 
BRATSTVO
D.Korchinskiy
Відеоблоґ Д.К.
Alex BORGEZE
Linux
LorkinZ
Sindikat 777
StalkeR
Vintovkin
Центр


 Пошук 
 МПР 
 Проповіді Д.Корчинського 
 БРАТСТВО-ПРОДАКШН 
 Книги Д. Корчинського 



Це і воно

Война в толпе

Філософія смути




П’єса "Упиряки,
або Мудаки при владі."



Дневник Нео


Шрифт для листівок


Даешь русский без правок!

 Архів 
«« Вересень 2008 »»
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
 Наша кнопка 
БРАТСТВО - Д. Корчинський
код кнопки

Банери БРАТСТВА



WAP-сайт БРАТСТВА:

wap.bratstvo-ukr.wen.ru

Стара версія сайту

БРАТСТВО - Стрічка - ukr
БРАТСТВО - Лента - rus
Free Sitemap Generator
 Наші спонсори 

СБУ

ФСБ

MOSSAD

 

 

 


2003-2008, БРАТСТВО
Думки авторів ніколи не поділяються редакцією.
Передрук матерiалiв заохочується з посиланням на
http://bratstvo.info
 

07.05.2008 | sindikat777
Чим загрожує вживання кока-коли


Існує достатньо доказів, що підвищене вживання соди і газованих напоїв пов'язане зі зменшенням кісткової маси у дітей, повідомляє доктор Лоуренс Райз, директор Університету Остепорозу штату Коннектикут.

Точний механізм дії кока-коли на кістки невідомий, але учені вважають, що таких механізмів кілька.

Перша причина полягає в тому, що содові напої замінюють вживання молока і кальцієвмісних соків, внаслідок чого в організм не поступає достатня кількість кальцію і вітаміну Д.

Також в кока-колі міститься кофеїн, який сприяє розвитку остеопорозу. Третім можливим поясненням може бути наявність у кока-колі фосфорної кислоти. Організм намагається нейтралізувати цю кислоту кальцієм, який витягується з кісток, якщо його надходження з продуктами недостатньо, це може призводити до остеопорозу.

Низький вміст кальцію в організмі призводить до розвитку остеопорозу, захворювання, яке характеризується виснаженням кісткової тканини і збільшує ризик розвитку патологічних переломів.

Більше половини американців страждає від цього захворювання (в основному, це жінки в постменопаузальному віці). У дослідженні взяло участь більше 2500 людей, середній вік яких склав 60 років.

Результати дослідження показали, що вживання кока-коли жінками пов'язане зі зменшенням щільності кісткової тканини стегнової кістки незалежно від віку, менопаузи, споживання кальцію і вітаміну Д. Для чоловіків аналогічного зв'язку не виявлено.

Учені вважають, що справжнім любителям содових напоїв не обов'язково повністю виключати їх із раціону, але слід обмежити споживання до 1-2 склянок на день.

Також, щоб захистити кісткову систему, необхідно вживати достатню кількість кальцію і вітаміну Д, а також займатися фізичними вправами як мінімум по півгодини щодня.






Надрукувати Надрукувати    Переслати Переслати   


Читайте також:

- У Пакистані стався вибух
- Військові частини Запоріжжя можуть лишити без світла
- Світові ціни на нафту впали
- НУ оголосила загальну мобілізацію
- Політв'язні дорікають Тимошенко за союз з КПУ
Повернутися назад

Коментарі (0)



Фотоприколи
Що робити Ющенку:
Розпустити Раду
Розстріляти Юлю
Повернути Кучму
Замовити Обаму
Купити Ріната
Віддати Крим
Вступити в БРАТСТВО
Нічого не робити (пізно)



Всього голосів: 90
Коментарів: 2
Результат опитування
НОВИНИ

06.09.2008
У Пакистані стався вибух
06.09.2008
Військові частини Запоріжжя можуть лишити без світла
06.09.2008
Світові ціни на нафту впали
06.09.2008
НУ оголосила загальну мобілізацію
05.09.2008
Політв'язні дорікають Тимошенко за союз з КПУ
05.09.2008
"Чорна п'ятниця" на російському ринку
05.09.2008
Ющенко висунув ультиматум БЮТ
05.09.2008
Грузія має намір вийти на матч з Ірландією в траурних пов'язках
05.09.2008
Український фондовий ринок обвалився: торги призупинені
05.09.2008
Ющенко звинувачує Москву у розвалі коаліції
05.09.2008
Тимошенко повернулася від інопланетян?
05.09.2008
Рада запрацює аж 16 вересня
05.09.2008
Блок Литвина пішов з Ради
05.09.2008
У школах України дозволили працювати геям
05.09.2008
У Польщі існувала таємна в'язниця ЦРУ
04.09.2008
Ющенко готує силовий варіант
04.09.2008
Редакції "Ингушетии.ру" назвали ім'я вбивці Євлоєва
04.09.2008
Дугін: у разі вступу України в НАТО, Росія введе в країну війська
04.09.2008
Син першого президента Грузії затриманий за звинуваченням в спробі перевороту
04.09.2008
Варіант прохідного бар'єру від БЮТ - такого ще не було
Вся стрічка новин
интересные факты

Син лідера Хамаса прийняв християнство
Християн Європи призвали вдарити "бебі-бумом" по ісламізації
Християн зірвали зьйомки трилогії "темні початки"
Конференція англікан може закінчитися разколом церкви
У Берліні судять християнина, який засудив гомосексуалізм
Епископ-антиглобаліст піддав анафемі патріарха Алексія
Християни реформують Пакистан незважаючи на гоніння
Американський содомит подав в суд на Біблію
У християн Іраку дуже важки часи
Американського вчителя звільняють за Біблію
Всі факти

Розбити свій комп'ютер!

Постріляти по ворожим американським літакам


Rambler's Top100